Wase Groene Stroom had nog geen website, dus ik vertrok van een wit blad om dit project vorm te geven. Het groene kleuraccent komt fris over en sluit naadloos aan bij de merknaam en de duurzame producten die Wase Groene Stroom aanbiedt. In een oogopslag ziet de bezoeker het aanbod door de tabbladen die oplichten. Die aandacht houden we op de homepage vast door het scroll-effect in combinatie met weinig tekst: een vlotte opsomming, gevolgd door de kernwaarden van het bedrijf met een subtiele animatie.
De reviews en promopakketten staan strategisch onder elkaar op de homepage. Van in het begin is het voor de bezoeker duidelijk dat Wase Groene Stroom een betrouwbare partner is voor duurzame energie. De onderliggende pagina’s linken naar elkaar en zijn voorzien van call to action buttons op een zichtbare, en vooral bereikbare plaats. Extra seo-mogelijkheden creëerde ik bij het onderdeel ‘veelgestelde vragen’ en de link naar de merken die Wase Groene Stroom gebruikt.
Voor deze geoptimaliseerde site fotografeerde ik Erik en zijn team in actie bij het installeren van airco’s, laadpalen en zonnepanelen ... In mijn fotografie ga ik steeds voor originele beelden. In dit geval komen de beelden ruw-realistisch over: een stijl die past bij de klant. De creatieve foto’s maken de site écht af en zorgen voor een persoonlijke touch: de bezoeker ‘kent’ Erik al.
Nicholas is een zeer gedreven persoon met een enorm oog voor detail, zowel voor de opbouw van de website, de layout als voor de foto's. Het was zeer aangenaam om met Nicholas samen te werken! Ook de nazorg is top! Nicholas zorgde voor filmpjes op maat, zodanig dat wij later er ten alle tijde bepaalde teksten en/of foto's kunnen wijzigen. Wij kunnen hem alleen maar ten sterkste aanbevelen.
Klaar voor een (re)branding? Of zin in een inspirerende babbel om te zien welke mogelijkheden er zijn? Geef je gegevens door en ik contacteer jou!